Wednesday, November 17, 2010

Stressful 5days

18/11/2010

Today my parent depart to Korea to enjoy their life...
Meanwhile, I'm here at Kuala Lumpur will be very stressful~~
to handle their business and to continue my study as usual...

long time didn't type or write 华语。。。
so today i will type out in 华语,,,
说真的,我已经一年没写华语字,我的华语快生锈了。。

这五天,不仅是爸妈对我的考验,也是我对我自己的一个考验,,,
我不知道我能否做得到, 做得好~ 但我心里已经很明白我需要具备什么条件,,,
只是我须要克服不是那些,而是我的定立,我的懒性,我的胆怯,及我的EQ。。。

这些对我来说,都是我一直面对的问题,导致我的失败~
很辛苦~ 我还是打回英文,
relieve now~~ is very hard to type in chinese...
type in chinese I have no idea what to write...

Stress!!!
No outing`No gym`No games


0 comments: